زمان ثبت نام آزمون قضاوت
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام آزمون قضاوت ۱۴۰۰ به دو صورت پذیرش از طریق جذب عمومی و جذب اختصاصی انجام میشه که زمان ثبت نام جذب عمومی این آزمون معمولا در مرداد ماه و ثبت نام جذب اختصاصی هم معمولا در تیر انجام میشه .

 

به دلیل حساس بودن شغل قضاوت گزینش دقیقی نیز برای انتخاب و استخدام افراد متقاضی انجام می شه . تعداد داوطلبای متقاضی این شغل زیاده و به همبن دلیل سازمان قوه قضاییه تعیین کرده است که افراد می توانند به سه روش تحصیل در دانشگاه علوم قضایی از طریق کنکور سراسری ، تحصیل در حوزه های علمیه و از طریق ثبت نام و شرکت در آزمون قضاوت وارد شغل شریف قضاوت شوند.  

حالا داوطلبایی که از طریق ثبت نام در جذب عمومی و اختصاصی آزمون تصدی منسب قضا​ 1400 متقاضی این شغل هستن باید از زمان ثبت نام این ازمون مطلع بوده در این زمان اقدام به ثبت نام آزمون قضاوت کنن . این ثبت نام تقریبا در همه سال ها یک زمان مشخص و معینی داره ، اما در این مقاله قصد داریم در رابطه با تاریخ ثبت نام آزمون قضاوت ۱۴۰۰ برای راهنمایی شما ، صحبت کنیم .

 

 

زمان ثبت نام جذب عمومی آزمون قضاوت ۱۴۰۰

آزمون جذب عمومی ، آزمونیه که هر ساله زیر نظر سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شه و داوطلبا می تونن در زمان مقرر به سایت سنجش مراجعه کنن و فرایند ثبت نام رو انجام بدن که جذب عمومی آزمون قضاوت از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری انجام میشه .

سال گذشته تاریخ ثبت نام آزمون قضاوت از 12 مرداد آغاز شد و تا 20 مرداد ادامه داشت . هنوز زمان ثبت نام آزمون قضاوت 1400 اطلاع رسانی نشده اما به نظر می رسد در تاریخی مشابه با تاریخ های سال قبل یعنی در ماه تیر یا مرداد آغاز بشه .

می تونین عضو کانال تلگزام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه تاریخ دقیق زمان ثبت نام آزمون تصدی منسب قضا ۱۴۰۰ مشخص شد مطلع بشین .

به محض مشخص شدن زمان ثبت نام جذب عمومی آزمون قضاوت ۱۴۰۰ در این مقاله اطلاع میدیم .

 

تمدید مهلت ثبت نام جذب عمومی آزمون قضاوت ۱۴۰۰

احیانا اگه بعد از تموم شدن مهلت ثبت نام آزمون قضاوت 1400 هم موفق به ثبت نام نشدین هم نگران نباشین چون معمولا سازمان سنجش فرصتی رو برای اون دسته افرادی که از ثبت نام در زمان مقرر جا موندن قرار میده و می تونین در این زمان دوباره اقدام به تکمیل فرم ثبت نام کنین .

پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص در سایت سنجش منتشر شد مطلع بشین .

 

به محض اینکه مهلت ثبت نام جذب عمومی آزمون قضاوت ۱۴۰۰ تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 

 

 

 

زمان ثبت نام جذب اختصاصی آزمون قضاوت ۱۴۰۰

بسیاری از داوطلبایی دارای شرایط ثبت نام آزمون قضاوت 1400 مختص جذب اختصاصی هستن . این آزمون شرایط خاص خودش رو داره و افراد باید حتما دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته مربوط به حقوق ، گرایش های معارف اسلامی و ... باشن .

جذب اختصاصی آزمون قضاوت در دو مرحله آزمون تستی و آزمون تشریحی برگزار میشه و اگه داوطلبا آزمون تستی رو با موفقیت پشت سر بذارن می تونن در آزمون تشریحی که معمولا در آذرماه برگزار می شه شرکت کنن .

سال گذشته زمان ثبت نام آزمون قضاوت مختص جذب اختصاصی در تاریخ 10 تا 31 تیر ماه بود و احتمالا برای سال 1400 نیز در حدود همین زمان ، ثبت نام آزمون اختصاصی قضاوت انجام میشه . 

به محض اطلاع رسانی زمان ثبت نام آزمون تصدی منسب قضا 1400 مختص داوطلبا با جذب اختصاصی از سایت سازمان سنجش ، این صفحه بروزرسانی میشه . می تونین عضو کانال تلگزام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه تاریخ دقیق زمان ثبت نام جذب اختصاصی آزمون قضاوت ۱۴۰۰ مشخص شد مطلع بشین .

 

به محض مشخص شدن زمان ثبت نام جذب اختصاصی آزمون قضاوت ۱۴۰۰ در این مقاله اطلاع میدیم .

تمدید مهلت ثبت نام جذب اختصاصی آزمون قضاوت ۱۴۰۰

معمولا مهلت 20 تا 21 روزه برای داوطلبای آزمون اختصاصی قضاوت قرار داده میشه که داوطلبا می تونن با مراجعه به سایت سازمان سنجش ، اقدام به ثبت نام کنن . اما اگه باز هم در این زمان موفق به ثبت نام نشدین باید منتظر اطلاعیه های سنجش مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام آزمون قضاوت ۱۴۰۰ باشین .

به محض اینکه جذب اختصاصی آزمون تصدی منسب قضا تمدید بشه ای مقاله به روز رسانی میشه . پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص در سایت سنجش منتشر شد مطلع بشین .

 

به محض اینکه مهلت ثبت نام جذب اختصاصی آزمون قضاوت ۱۴۰۰ تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص زمان ثبت نام آزمون قضاوت 1400 جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام جذب عمومی آزمون قضاوت چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام معمولا در مرداد ماه انجام میشه که زمان دقیق ثبت نام در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ کسایی که از ثبت نام در آزمون قضاوت در زمان مقرر جا بمونن باید چیکار کنن ؟

✔️ این افراد می تونن در زمان تمدید مهلت ثبت نام اقدام به تکمیل ثبت نام کنن که توضیحات بیشتر دراین مقاله داده شده .

3- ✔️ ثبت نام جذب اختصاصی آزمون قضاوت چه زمان انجام میشه ؟

✔️ ان ثبت نام معمولا در تیر ماه انجام میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده .

منبع : زمان ثبت نام آزمون قضاوت





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: